Dagbladets skrekkhistorie om Ståle Bømark Støvland som fikk parkeringsbot mens han løste parkeringsbillett er bare enda en påminnelse om hvilken vits parkeringsbransjen er. Denne gangen var det Q-Park som viste hva de mener med "god kundebehandling", og toppen på kransekaken er når ledelsen ikke ønsker å uttale seg om saken. Q-Park fremstår rett og slett som en parodi av et parkeringsselskap - og det er en imponerende når man tar i betraktning den generelle standarden på disse.
Jeg registrerer at denne situasjonen har oppstått på parkeringsplassen utenfor Manglerud senter, et kjøpesenter utenfor Oslo. Først og fremst, hvorfor i himmelens navn har et kjøpesenter parkeringsbestemmelser av denne typen? Man skulle jo tro at senteret ønsket flest mulig (fornøyde) kunder, og parkeringsrestriksjoner er, i hvert fall i min bok, ikke noe som gjør meg i bra shoppinghumør. Når skaden nå først er skjedd bør ledelsen for senteret umiddelbart avslutte sitt samarbeid med Q-Park. Og om man nå er så rett for at noen skal shoppe for lenge på deres kjøpesenter så kan man vel alltids innføre for eksempel 2 timers gratis parkering, med parkeringsskiver, der bilisten selv stiller inn ankomsttid på sin p-skive, og legger den i frontruten.
Litt kundevennlighet skader ikke, Manglerud senter!
tirsdag 28. oktober 2008
Q-Park - En parodi av et parkeringsselskap
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Vi har en gruppe på facebook om dette.
Måten P-bransjen utnytter vanlige folks "tabber" på er ikke akseptabelt.
http://www.facebook.com/group.php?gid=9128784945&ref=mf
Legg inn en kommentar