fredag 17. oktober 2008

Bloggverdens svar på Seinfeld

Kenza Zuiten (17) er av Veckorevyn.com kåret til årets blogger. Hun skriver selv at hun er populær "fordi hun er modell og shopper mye". Og så liker hun ikke sin forhenværende konkurrent, Blondinbella, fordi hun angivelig er "falsk". At Zuitens blogg er en blåkopi av Blondinbellas bekymrer henne ikke nevneverdig. Her er et utdrag fra Zuitens blogg:
Hej! Nu är jag hemma en snabbis, ska snart iväg till skolan.

Det var hur kul som helst att vara med på NRJ! Hakim & knappen är två riktigt sköna killar, väldigt roliga och enkla att snacka med. Ni som lyssnade, visst kan jag inte ha varit sååå himla dålig? Jag vågar inte lyssna....haha. Var lite nervös eftersom att det var mitt första medverkande i radio och självklart så vaknade jag upp med hes röst efter allt skrikande i limmon igår. Men det var iallafall sjukt kul att få vara med. Tack för att jag fick komma grabz! Det här måste vi göra om. =)

Nu ska jag ta en runda med Armani och sen ta bussen till skolan. Ni ska få se lite bilder från partandet i limmon senare. Ta hand om er! Puss!

Dette må jo rett og slett være bloggverdens svar på Seinfeld: A blog about nothing. Men der Seinfeld klarte å få hverdagslige hendelser til å bli hysterisk morsomme, får man rett og slett lyst til å sette pistolmunningen mot tinningen og trekke av når man leser Zuitens pubertale og totalt uinteressante oppgulp. Er det halvgamle menn med lolitakompleks som finner hennes blog så interessant, og opphisset titter på bildene hennes, eller finnes det faktisk fjortiser som har så lite liv selv at de gladelig tar del i Zuitens ganske så kjedelige liv gjennom hennes blogg?
Ni missar väl inte det första avsnittet av Tila Tequila säsong 2? Nu kl 22.00 på MTV. Jag såg hela säsong 1 (rätt underhållande faktiskt!) men tydligen så höll det inte mellan Tila & Bobby så nu letar hon efter en ny. Kanske det blir en brud denna gång?

Hoho. Ska mysa ner mig i sängen och titta på detta nu. Sov sött! ♥
Takk, det gjør jeg allerede. Om å endre profil på bloggen min for å bli nominert nester år:

"Sitter i boxeren og piller navlelo. Ingenting på tv. Tror jeg skal stikke ned på butikken og kjøpe meg en ny skjorte i dag. Vi får se. Puzz & kram."

1 kommentar:

Samuel sa...

Hahaha, herlig! Det finnes så utrolig mange slike babe-blogger, og nesten alle er like tåpelige.

"Idag har jeg ikke gjort noe særlig, men her har dere en 15-20 bilder av dagens outfit. Beklager at jeg viser så mye hud azzå lizm, men jeg pleier å gå slik. Idag måtte jeg rydde fordi mamman min kom på besøk. Fytti ass, det er stress. Kos og klems, elsker alle som leser og kommenterer"

I'm freaking out here! Hvorfor gidder så mange å "lese" om totalt meningsløse ting?

Det må jo være bildene. Pubertale gutter og jenter (eller kåte griser) som ønsker å smiske seg inn på de vakre jentene ved å kysse ræv?