mandag 14. juni 2010

En whisky on the rocks på blå resept, takk.

Ifølge regjeringens rusutvalg er det en god idé å tilby tunge narkomane heroin på resept. Et glimrende forslag som man burde kunne applisere på langt flere avhengigheter. Hvorfor er det bare de tunge narkomane som skal få statsstøtte til å fortsette sitt misbruk?

Jeg foreslår følgende, som en start:
  • Sprit på resept til alkoholikere.
  • Snus eller sigaretter på resept til nikotinavhengige.
  • Gratis prostituerte til alle sexavhengige (lovligheten bør ikke være noe problem, sist jeg sjekket var heroin også ulovlig i Norge).
  • Bensin på resept til alle adrenalinjunkies som elsker kicket man får når man svinekjører på E18.
Jeg liker å trampe litt ekstra tungt på gasspedalen, og nyter gjerne en god whisky eller 5 i godt selskap - dog kombineres ikke disse to lidenskapene. Hvor kan jeg henvende meg for å få fylt opp tanken og få en drink?

2 kommentarer:

Frihet takk sa...

Du burde skamme deg..

http://www.youtube.com/watch?v=G8Z78a5UzOk

Den Politiske Flyktning sa...

Ja da så. Harmløs heroin til folket!