søndag 3. mai 2009

MC-vold og dårlig oppførsel

To personer er siktet for drapsforsøk etter å ha presset et Outlaws-gjengmedlem av veien i dennes motorsykkel. Nå finnes det ikke så mye mer tilgjengelig informasjon om akkurat denne saken, men om denne kriminelle MC-gjengen oppførte seg slik de pleier å gjøre på veien så gjorde disse to bilistene oss andre en tjeneste gjennom å ta saken i egne hender.

Personlig har jeg aldri sett makan til tilbakestående kjøring enn det disse motorsykkelgjengene generelt sett presterer, der de i lang rekke presser seg frem i trafikken og gjør halsbrekkende stunts der det er opp til oss bilister å hindre en kollisjon, antakeligvis i den tro at de er usårbare konger (hvilket et av disse fehodene nå har bevist at de ikke er). Og de truer gjerne bilister som er så uheldige å tute på dem.

Det behøver ikke å ligge mer bak denne saken enn at denne pøbelgjengen fra Outlaws dyrket sin hodeløse mc-kjøring og truet føreren av nevnte Mondeo, hvorpå denne enten ble redd eller bare møkka lei av deres oppførsel, og tok affære. Begge alternativer kan fint forsvares, vil jeg si.

10 kommentarer:

Biker sa...

Derom du mener at dette kan forsvares bør du straks gå til politiet å levere førerkortet. Videre bør du vurdere innleggelse på psykriatisk. Det finnes ingen grunn til å presse andre av veien, enten de kjører mc, tråsykkel, bil eller er gående. Dette er en syk kommentar fra en person som ikke tenker lengere enn nesen rekker.
Du våger sikkert ikke å godkjenne denne kommentaren, men så lenge jeg når frem til deg har jeg oppnådd det jeg ønsket.

Hilsen biker

Den Politiske Flyktning sa...

Hehe, frustrert Outlaw-biker, I presume? Eller kanskje du rett og slett ikke har sett disse lavpannede idiotene i aksjon? Hadde flere bilister tatt saken i egne hender og kjørt dem av veien så hadde Norge vært et fredeligere land å ferdes i som bilist.

Biker sa...

Nei og nei. Der tok du feil IGJEN! Jeg er absolutt ikke fra Outlaws, og støtter heller ikke deres oppførsel.
Men jeg pendler flere mil om dagen til og fra jobb og ser flere "lavpannede idioter" som sitter bak rattet enn bak styret.
Det du ikke tenker på er at det faktisk er DU som er potensiell drapsmann, ikke de som ligger på gulstripen, noe som faktisk er lov å gjøre. Men dere bilister synes nok dette er blodig urettferdig, for dere sikter dere inn mot gulstripen så fort dere ser en hjelm i speilet.

Den Politiske Flyktning sa...

Hehe, jeg forstår. Du har rett og slett bare ikke tatt deg brydderiet med å lese min blogpost ;) Foreslår at du gjør det igjen jeg, da jeg ikke snakker om vanlige bikers, men om kriminelle elementer som gladelig benytter seg av trusler i trafikken. Det skulle ikke forundre meg om "selvforsvar" dukker opp som motiv i denne saken, for å si det slik. Og sannsynligvis med all rett.

Biker sa...

Da tror jeg du må ta deg en tur på landeveiene på Hvaler. Åpent og fri vei, og ingen grunn til å "true" seg fram. Har ingen tro på at dette har skjedd her. Det som er skremmende er at det sitter folk å tenker som deg, og plutselig er bilen blitt drapsvåpen i steden for fremkomstmiddel.

Den Politiske Flyktning sa...

Du har åpenbart god kjennskap til denne saken, så da låter det rimelig at det er en tilfeldig bilist som har forvillet seg inn i et følge av helt uskyldige Outlaws-gutter og i et anfall av umotivert aggresjon meid ned en av dem. En meget plausibel forklaring. Takk for at du oppklarte dette for en trangsynt stakkar som meg!

Anonym sa...

unnskyld meg men har du i hele tatt peiling på hva du snakker om?? på hvilket grunnlag kan du i hel tatt dømme noen som helst?? ikke har du noe innsikt i noe som helst i det du skriver, og i tillegg kaller du de både ene og andre skjellsord som du heller ikke har noe grunnlag for.. skjerp deg og hold sånne meninger for deg selv... skulle vært deg selv som ble presset av veien og havnet på sykehus. uvitenhet er ofte det største problemet, så ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om.... Lille meg....

Den Politiske Flyktning sa...

Jeg har meget god peiling på hva jeg snakker om, mange takk. Snakker av erfaring med disse kriminelle apene, både førstehånds og gjennom andre. Men jeg regner jo med at du, i lys av det mentale makkverk du presterer å lire av deg, har allverdens gode erfaringer med denne kriminelle gjengen? Eller inngående kjennskap i denne konkrete saken? Føl gjerne at du kan dele med deg, i så fall, for dette vil jeg gjerne lese!

Anonym sa...

er det mulig sier jeg bare.. hva jeg vet og ikke skal du bare gi f i vaffal, men alt det du sier er bare makkverk vaffal.. men du er vel ute etter å provosere max så derfor du skriver så mye crap..men men.. godt vi er forskjellige sier jeg ,og at noen faktisk vet hva som er og ikke.. fortsett med ditt syn du, det deler jeg langtfra med deg..Lille meg

Den Politiske Flyktning sa...

Hehe, og med denne innholdsløse tiraden fra "Lille meg", som paradoksalt nok er frekk nok til å anklage meg for uvitenhet (du får nå "vaffal" gi f i alt jeg vet, og det er kjempemasse, mer enn pappaen din, så det så!) får vi si takk og farvel til enda et blogtroll. Og til andre som føler for å kommentere mine poster så vil jeg anbefale at man gjør en liten anstrengelse og leser dem først.